Teamfoto oktober 2022
18 maart 2024

Kom jij ons team versterken?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, professionele en relatiegerichte collega in de rol van Adviseur Landelijk WSP Gemeenten.

Schoonmaker ATALIAN 2
13 maart 2024

Inclusief werkgeverschap loont voor mens en maatschappij!

Als inclusieve werkgever ga je uit van de talenten die iemand bezit en zorg je ervoor dat iedereen zijn talenten optimaal kan benutten. Dat geldt voor alle (nieuwe) werknemers, ook voor werknemers in een kwetsbare positie. Verschillen koester je en zoek je zelfs op en er is respect voor elkaar. Dit resulteert in een inclusieve en diverse werkvloer met passend werk voor iedereen!

Ondertekening BKN
08 februari 2024

Samenwerking BKN: een mooi voorbeeld waar inclusiviteit en circulariteit samenkomen

We zijn trots op de bijzondere samenwerking tussen Branchevereniging Kringloop Nederland (BKN), UWV en Landelijk WSP Gemeenten. Op 5 februari 2024 werd deze samenwerking vastgelegd met het tekenen van het arrangement door Brigitte Jansen (manager Landelijk WSP Gemeenten), Judith Duveen (algemeen directeur UWV Werkbedrijf) en Rachel Heijne (directeur BKN) bij De Boem Kringloopwinkel in Amstelveen. Een mooie samenwerking die bijdraagt aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen.

Praxis ondertekening
19 januari 2024

Praxis verlengt samenwerking UWV en Gemeenten voor een inclusieve arbeidsmarkt

Tijdens de Praxis Makers Beurs tekenden de Winkelmanagers van Praxis afgelopen week voor de verlenging van de samenwerking met UWV en Gemeenten. De Makers Beurs is een mooi moment om samen met álle medewerkers van Praxis stil te staan bij het inclusieve beleid dat in de organisatie gevoerd wordt.

Brigitte en Annelies
11 januari 2024

Interview in het Magazine inclusief: ‘Ons doel is de mindset te veranderen, zodat we Nederland inclusiever kunnen maken’

“De huidige arbeidsmarkt zorgt voor creativiteit, denken in talenten en in mogelijkheden. Er is een heel grote kans voor inclusie en daar willen wij aan bijdragen. Door de mindset te veranderen, met een andere bril te kijken en zo duurzame werkplekken te creëren voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt.” Het enthousiasme spat ervan af als Brigitte Jansen en Annelies Los aan het woord zijn. Zij zijn manager en adviseur bij het Landelijk Werkgeversservicepunt Gemeenten en steken al hun energie in het vanzelfsprekend maken van werkplekken voor inclusieve werknemers in elke organisatie.