stoelen after summer school
11 april 2024

Regio bijeenkomst Landelijk WSP Gemeenten

Op 11 april vindt er een regiobijeenkomst in Den Bosch plaats speciaal voor de arbeidsmarktprofessionals uit de verschillende arbeidsmarktregio's. Op deze manier kunnen we ons samen verdiepen in thema's die voor de arbeidsmarktregio's relevant zijn.

Programma (13.30 - 16.30)

Een blik in de toekomst

We blikken vooruit naar de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt de komende jaren. Hoe sluit dit aan op de dienstverlening die we nu aanbieden? We weten dat de arbeidsmarkt sneller verandert dan gedacht, maar wat zijn de verwachtingen precies? Heeft AI invloed op de werkzaamheden? Zijn er sectoren die komende jaren gaan toenemen en waarom?

Praktijkcasussen met successen en uitdagingen

We zoomen in op de successen en uitdagingen van de Belastingdienst als landelijk werkgever. We kijken aan de hand van casussen naar de rol voor een arbeidsmarktregio in de successen en uitdagingen. We kiezen er bewust voor om een werkgever uit te nodigen om te vertellen over de ervaringen. Want hoe fijn is het dat je rechtstreeks van een werkgever hoort waar men tegenaan loopt, maar ook wat goed loopt. Door in te zoomen op de rol van de arbeidsmarktregio hierin, kunnen we van elkaar verschillende manieren van aanpakken leren om zo in verschillende situaties de juiste aanpak te kiezen. Welke aanpak leidt tot de grootste successen?

Aanmelden

Wil je graag aanwezig zijn bij de bijeenkomst? Stuur dan een mail naar info@lwspgemeenten.nl

publiek After Summer School
12 september 2024

After Summer School 2024

Ook in 2024 organiseert het Landelijk WSP Gemeenten weer een After Summer School! Houd 12 september vast vrij in de agenda. Meer informatie volgt.

poppetjes
21 november 2024

Bijeenkomst Landelijk WSP Gemeenten

Op 21 november vind er weer een bijeenkomst van het Landelijk WSP Gemeenten plaats! De precieze invulling volgt nog. Houd hiervoor LinkedIN en de nieuwsbrief in de gaten!

Afgelopen events...