Kom jij ons team versterken?

Word jij onze nieuwe enthousiaste, professionele en klantgerichte collega in de rol van adviseur Landelijk WSP Gemeenten?

Als adviseur Landelijk WSP Gemeenten ben jij een strategisch partner voor landelijke werkgevers op het terrein van inclusief werkgeverschap. Je verbindt de vraag van landelijk opererende werkgevers met het aanbod in de arbeidsmarktregio’s. Hiermee draag jij bij aan een gemakkelijkere toegang voor werkgevers naar kandidaten vanuit gemeenten, ondersteun je arbeidsmarktregio’s in deze werkgeversdienstverlening, en creëer je duurzame banen voor werkzoekenden.

Door jouw enthousiasme en doorzettingsvermogen word jij gezien als brug tussen de werkgever en de arbeidsmarktregio’s. Je beweegt je in alle lagen van de organisaties waar jij mee samenwerkt. Je bouwt arrangementen waarin afspraken worden vastgelegd, en faciliteert en stimuleert de uitvoering daarvan. Je onderhoudt de contacten op zowel strategisch, tactisch en operationeel niveau. Als adviseur werk je nauw samen met de landelijke adviseurs werkgeversdienstverlening van UWV.