After Summer School

Verbinden, hoe werkt dat in onze hersenen? En denken we wel echt inclusief? Kom naar onze After Summer School op 14 september 2023 en ontmoet werkgevers én arbeidsmarktregio’s die zich bezig houden met inclusief ondernemen. Het Landelijk WSP Gemeenten verzorgt een middag vol inspiratie met een spreker die ons met een verrassende, humoristische en neurowetenschappelijk onderbouwde voordracht verleidt tot nog meer samenwerken aan inclusie en diversiteit!

Verbind - Verander - Beweeg!

Dit evenement is dè manier om na een mooie zomer de samenwerking en contacten tussen werkgevers en arbeidsmarktregio’s weer op te pakken en nieuwe verbindingen te leggen.

Het programma:

12.30 Ontvangst met een gezonde lekkernij

13.00 Start programma

Inspiratiesessie door Arno Folkerts

Aansluitend dynamische verbinding op inhoud en relatie

17.00 Einde programma

Het adres:

KAS

De Bleek 13

3447 GV

Woerden

Schrijf je snel in door onderstaand formulier in te vullen!

De aanmeldingen zijn inmiddels gesloten. Mocht je je nog aan willen melden, neem dan contact op met info@lwspgemeenten.nl. Wellicht is er nog een plekje vrij gekomen.